Technická podpora
Naše společnost vám samozřejmě nabízí kromě běžné prodejní služby také následnou technickou podporu. Nejčastější dotazy se postupně snažíme zpracovávat formou FAQ, tedy otázek a odpovědí. Některé zajímavé produkty navíc zkusíme podrobit detailnějšímu zkoumání a vytvořit krátké popisy ve formě recenze.
Velké množství různorodých situací se většinou snažíme řešit vzdáleně. Jedinou podmínkou je, že váš počítač, notebook nebo server je alespoň částečně funkční s plnohodnotným internetovým připojením. Pro vzdálené připojení k vašemu zařízení používáme ověřenou komerční verzi aplikace TeamViewer.
Kliknutím na ikonku si do svého počítače stáhnete aplikaci TeamViewer pro Windows XP, Vista a 7. K dispozici existují i verze pro Apple Mac, iPad, iPhone, Linux Red Hat 5, CentOS 5, Red Hat 6, CentOS 6, Fedora, Suse, Debian, Ubuntu a samozřejmě také pro mobilní telefony se systémem Android. Technické požadavky na řešení směřujte dle typu smlouvy telefonicky, emailem nebo přes náš helpdeskový systém. Před kontaktováním technické podpory si prosím připravte číslo smlouvy.
Většinu problémů v počítači působí kromě poškozených aplikací také kolize nevhodných ovladačů. Většinu problémů se pak povede vyřešit právě jejich aktualizací nebo reinstalací. Abychom vám ulehčili jejich vyhledávání, najdete níže některé potřebné odkazy.
MikroTik | RouterBoard series with Router OS, Switch with SwOS |
Qualcomm Atheros | Wireless, Network, Bluetooth |
Realtek Semiconductor | Audio ovladače, Síťové ovladače, Bezdrátové prvky, Ostatní (HDMI, USB) |
Ubiquiti Networks | Bullet, NanoBridge , NanoStation Loco, NanoStation Loco, PicoStation, PowerBridge, Rocket |
USB 3.0 ovladače | ASMedia, Etron, Fresco Logic, Intel, Renesas, Texas Instruments |
VIA | Vinyl Audio, Network and WiFi, Chrome and UniChrome, Chipset, Card Reader and IrDA, S3 Graphics |